• • ZMIANA ROZMIARU CZCIONKI •
  • A- A A+
  • • ZMIANA KOLORYSTYKI STRONY •
  • • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej •

    Dane adresowe:
           ul. Wiejska 4, 78-400 Szczecinek
           województwo zachodniopomorskie

    Kontakt telefoniczny (centrala):
           (94) 37 280 00, (94) 37 280 02 (fax)

    Adres e-mail:
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Adres strony internetowej:
           www.mops.szczecinek.pl

    Adres strony BIP:
           www.bip.mops.szczecinek.pl

    NIP, Regon:
           673-11-00-245, 003802266

Obsługa interesantów (Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne)

  • poniedziałek, wtorek, środa: od 745 do 1515
  • czwartek: od 745 do 1615
  • piątek: od 745 do 1415
 

Zakres działania Działu Obsługi Świadczeń i Dodatków Mieszkaniowych

 

Do podstawowego zakresu działania Działu Obsługi Świadczeń i Dodatków Mieszkaniowych należy:

  • Sporządzanie decyzji, list wypłat oraz prowadzenie rejestrów świadczeń z zakresu pomocy społecznej.
  • Wprowadzanie i operowanie za pośrednictwem sieci komputerowej danymi osób i rodzin korzystających z pomocy społecznej.
  • Rejestrowanie i wydawanie biletów na kredytowany przejazd koleją.
  • Rozliczanie świadczeń, w tym m. in. świadczeń realizowanych w formie zakupu na rachunek, zakupu posiłków, domów pomocy społecznej itp.
  • Sporządzanie bilansu potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym opracowanie polityki bezpieczeństwa informacji, jej wdrożenie i monitorowanie.
  • Administrowanie siecią, sprzętem oraz oprogramowaniem komputerowym ośrodka, w tym zapewnienie stałej sprawności technicznej i użytkowej sprzętu oraz oprogramowania, zabezpieczenie programów i zbiorów przed ich zniszczeniem i dostępem osób nieuprawnionych oraz archiwizowanie zbiorów.
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej licencji oprogramowania oraz ewidencji sprzętu komputerowego.
  • Przygotowanie wniosków w celu pozyskania środków na informatyzacje Ośrodka.
  • Zarządzanie stroną www Ośrodka.
  • Szacowanie potrzeb finansowych na utrzymanie i zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego.
  • Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym przekazywanie ich drogą elektroniczną.
  • Przygotowywanie opracowań i analiz w zakresie zadań realizowanych przez Ośrodek.
  • Dostarczanie decyzji i korespondencji do klientów oraz jednostek współpracujących z Ośrodkiem.
  • • Realizacja zadań wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych poprzez:
  • wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  • prowadzenie rejestrów świadczeń udzielanych na podstawie w/w ustawy,
  • przygotowywanie i wydruk decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych,
  • sporządzanie list wypłat i przelewów,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających i sprawdzających wobec osób korzystających z dodatków mieszkaniowych, w tym przeprowadzanie lub zlecanie przeprowadzania wywiadów środowiskowych,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i szacowanie potrzeb finansowych w zakresie dodatków mieszkaniowych,
  • prowadzenie procedur egzekwowania nienależnie pobranych dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie postępowań w zakresie wypłacania wynagrodzenia przyznawanego przez sąd z tytułu sprawowania opieki.
  • • Realizacja dodatku energetycznego, wynikającego z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, poprzez:
  • wydawanie druków, przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie dodatku energetycznego,
  • prowadzenie rejestrów dodatku energetycznego,
  • przygotowanie i wydruk decyzji administracyjnych w sprawie dodatków energetycznych,
  • sporządzanie list wypłat i przelewów dodatków,
  • wznawianie, wszczęcie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie dodatków energetycznych,
  • szacowanie potrzeb finansowych w zakresie dodatku energetycznego,
  • sporządzanie meldunków, sprawozdań, wykazów i analiz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wybrane artykuły

Gościmy na stronie

Odwiedza nas 57 gości oraz 0 użytkowników.

Statystyki odwiedzin strony

267118
dzisiaj220
wczoraj316
w tym tygodniu2278
w tym miesiącu6806
najwięcej 605 (08-01-2017)

• Kierownictwo Ośrodka •

Dyrektor Ośrodka

MARTA NIEWCZAS

Zastępca Dyrektora

IWONA WAGNER

Główny Księgowy

MAŁGORZATA KOŁOMYCKA

• Konto bankowe •

Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie
97 8566 1042 0001 2540 2000 0003 *
41 8566 1042 0001 2540 2004 0102 **

*   konto podstawowe
** konto dla wpłat środków pieniężnych z tytułu świadczeń nienależnie pobranych, zadłużenia alimentacyjnego itp.

• Godziny urzędowania •

Poniedziałek 730 - 1530
Wtorek 730 - 1530
Środa 730 - 1530
Czwartek 730 - 1630
Piątek 730 - 1430