• • ZMIANA ROZMIARU CZCIONKI •
  • A- A A+
  • • ZMIANA KOLORYSTYKI STRONY •
  • • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej •

    Dane adresowe:
           ul. Wiejska 4, 78-400 Szczecinek
           województwo zachodniopomorskie

    Kontakt telefoniczny (centrala):
           (94) 37 280 00, (94) 37 280 02 (fax)

    Adres e-mail:
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Adres strony internetowej:
           www.mops.szczecinek.pl

    Adres strony BIP:
           www.bip.mops.szczecinek.pl

    NIP, Regon:
           673-11-00-245, 003802266

Zakres działania Działu Organizacji i Kadr

 

Do podstawowego zakresu działania Działu Organizacji i Kadr należy:

  • Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Ośrodka.
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym: prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich oraz usprawiedliwionej nieobecności, kar i nagród, przygotowywanie dokumentacji do celów emerytalno-rentowych, prowadzenie spraw płacowych we współpracy z Działem Księgowości, prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników.
  • Kontrola dyscypliny pracy.
  • Udzielanie pomocy w zakresie sporządzania zakresów czynności pracowników.
  • Prowadzenie kancelarii, składnicy akt oraz obsługa sekretariatu.
  • Realizacja zadań wynikających z zarządu budynkami Ośrodka.
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym opracowywanie i aktualizacja procedur, prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień oraz przechowywanie dokumentacji przetargowej.
  • Zapewnienie warunków do prowadzenia kontroli zewnętrznych, w tym prowadzenie Książki kontroli oraz gromadzenie dokumentacji dot. kontroli.
  • Obsługa techniczno-biurowa konferencji, narad i posiedzeń roboczych.
  • Planowanie potrzeb i dokonywanie zakupów w zakresie wyposażenia Ośrodka w sprzęt biurowy, urządzenia, materiały biurowe, środki czystości i meble.
  • Opracowywanie planów remontowych i inwestycyjnych Ośrodka oraz ich prowadzenie.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym okresowych badań lekarskich.
  • Koordynowanie działań Ośrodka w zakresie udostępniania informacji publicznej.
  • Przygotowanie projektów aktów prawnych regulujących organizację pracy Ośrodka.
  • Opracowywanie i wdrażanie Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania składnicy akt.
  • Prowadzenie zbioru wewnętrznych przepisów normujących pracę Ośrodka oraz bieżące informowanie o wprowadzanych zmianach.
  • Prowadzenie gospodarki materiałowej oraz ewidencji składników majątkowych.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji majątku wg. zarządzenia Głównego księgowego.
  • Przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych w zakresie działalności Ośrodka.
  • Gospodarka majątkiem, w tym zabezpieczenie i dozór mienia, prowadzenie konserwacji, napraw i renowacji sprzętu będącego na wyposażeniu Ośrodka.
  • Realizacja zadań wynikających z obrony cywilnej.
  • Opracowywanie analiz i sprawozdań dla potrzeb Ośrodka i jednostek nadrzędnych.
  • Prowadzenie naboru na wolne stanowiska pracy w Ośrodku.
  • Nadzór nad pieczęciami i ich ewidencjonowanie.
  • Zapewnienie dozoru i organizacja pracy osób sprzątających w Ośrodku.
  • Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych, podlegających bezpośrednio Dyrektorowi.
  • Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w dziale.

Wybrane artykuły

Gościmy na stronie

Odwiedza nas 23 gości oraz 0 użytkowników.

Statystyki odwiedzin strony

422270
dzisiaj31
wczoraj261
w tym tygodniu31
w tym miesiącu8518
najwięcej 612 (10-03-2018)

• Kierownictwo Ośrodka •

Dyrektor Ośrodka

MARTA NIEWCZAS

Zastępca Dyrektora

IWONA WAGNER

Główny Księgowy

MAŁGORZATA KOŁOMYCKA

• Konto bankowe •

Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie
97 8566 1042 0001 2540 2000 0003 *
41 8566 1042 0001 2540 2004 0102 **

*   konto podstawowe
** konto dla wpłat środków pieniężnych z tytułu świadczeń nienależnie pobranych, zadłużenia alimentacyjnego itp.

• Godziny urzędowania •

Poniedziałek 730 - 1530
Wtorek 730 - 1530
Środa 730 - 1530
Czwartek 730 - 1630
Piątek 730 - 1430